Saturday, August 10, 2013

The Body Shop Çay Ağacı Yağı



the body shop cay agaci yagi 1


Bu yağı birkaç blogta görüp denemek istedim. Sivilcelere lokal olarak uygulandığında sivilceyi söndürüp kuruttuğu söyleniyordu.

Birkaç kere sivilcelerin üstüne lokal olarak uyguladım ama sivilcenin sönmesine yardımcı olmadığını gördüm. Belki uzun süre kullanmak gerekiyordu ama açıkçası ben anında ve hızlı etki beklediğim için sabırsız davrandım. Fakat sivilcenin hormonal veya yüzeysel olmasına göre etkisinin değişebileceğine inanıyorum. Yüzeysel sivilcelerde daha iyi etki gösterebilir.

Beni çok rahatsız eden bir kokusu var. Bu tür yağların kokusunu sevmem zaten genel olarak.

Kullanan bir kesim memnun kaldığını da söylüyor. Dediğim gibi benim sivilcelerim inatçı olduğu için etkilememiş olabilir. O yüzden denenmesi gereken ürünlerden. Bildiğiniz gibi birine iyi gelmeyen, etki etmeyen bir ürün bir başkasında mucize etkiler gösterebiliyor.

Kalanını da kullanmayacağım sanırım.

Sevgiler (:

No comments:

Post a Comment