Thursday, August 29, 2013

kurdela çiçek gül

Selam sevgili site okurlarimiz. Bugunku yayinimiz kurdela çiçek gül.


Bu kurdele nakışı örneklerine bayılacaksınız...kompozisyonları ve çiçekleri çok güzel olmuş..ispanyol bir siteden aldım, fotoğraflara bakarken de şaşırdım onların bu derece kurdele nakışını bildiklerini bilmiyordum..ispanyada bende ispanyollara kurdele nakışı ahşap boyama takı tasarımı dersleri vermiştim 4 ay boyunca ama ilk defa görmüşler gibi davranıyorlardı ve hiç bu nakışı duymadıklarını söylemişlerdi ya benden sonra geliştirdiler yada endelüs kısmında belkide vardı :D


gerçekten çok beğendim ama yaptıklarını..bu örneklerin kendi bilgisayar arşivimde kalsın istemedin sizlerle paylaşmak istedim....


Adreside vermek istiyorum ama kaydetmemişim bir türlü bulamıyorum, ama hala araştırıyorum bulduğum zaman paylaşacam o zaman sizlerde bakabilirsiniz inşallah




kurdela cicek gul 1






 kurdela cicek gul 2



kurdela cicek gul 3



kurdela cicek gul 4



kurdela cicek gul 5



kurdela cicek gul 6


kurdela cicek gul 7


kurdela cicek gul 8



kurdela cicek gul 9



kurdela cicek gul 10



kurdela cicek gul 11



kurdela cicek gul 12



kurdela cicek gul 13



kurdela cicek gul 14



kurdela cicek gul 15



kurdela cicek gul 16



kurdela cicek gul 17



kurdela cicek gul 18



kurdela cicek gul 19



kurdela cicek gul 20



kurdela cicek gul 21



kurdela cicek gul 22



kurdela cicek gul 23



kurdela cicek gul 24



kurdela cicek gul 25



kurdela cicek gul 26



kurdela cicek gul 27



kurdela cicek gul 28



kurdela cicek gul 29



kurdela cicek gul 30



kurdela cicek gul 31



kurdela cicek gul 32



kurdela cicek gul 33



kurdela cicek gul 34



kurdela cicek gul 35



kurdela cicek gul 36



kurdela cicek gul 37



kurdela cicek gul 38



kurdela cicek gul 39



kurdela cicek gul 40



kurdela cicek gul 41



kurdela cicek gul 42



kurdela cicek gul 43



kurdela cicek gul 44



kurdela cicek gul 45



kurdela cicek gul 46



kurdela cicek gul 47



kurdela cicek gul 48



kurdela cicek gul 49



kurdela cicek gul 50



kurdela cicek gul 51




Ziyaret etmeniz gereken ilginc bir yazi : kurdeleden gül yapımı video

No comments:

Post a Comment