Friday, August 23, 2013

örgüden kaplumbağa yapımı

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku makalemiz örgüden kaplumbağa yapımı.

Merhabalar..

Bugün tam gün anneydim :))

Yine evde geçirdik günümüzü...

Temizliğiydi,yemeğiydi,oğluşla oyunlarıydı derken akşam oluverdi..

Bizim emektar kağnı bilgisayar sağolsun kumanda panelime girmeme izin vermedi..

resetleyip herbişeyi yeniden yükleyince kendine geldi:((

Ve bugüne sakladığım yazım da bu saate kaldı malesef..

Geçen gün bir küçük hanımın isteği üzerine bayan kaplumbağama bir eş ördüm..

Kaplumbağalarım yolcu oldu bile..

Boyunlarındaki şeyler de ne diyeceksiniz..

Tasmaları :)))

Öyle istedi küçük hanım :))

Bu arada 3 de kavanoz boyadım ama henüz tamamlayamadım , inşallah pazartesi günü iş yerimden rahatça cebelleşmeden yüklerim resimleri :)

Güzel bir haftasonu diliyorum herkese..

Sevgiler..


orguden kaplumbaga yapimi 1










orguden kaplumbaga yapimi 2










orguden kaplumbaga yapimi 3



orguden kaplumbaga yapimi 4







Bu konu ile alakali daha cok bilgi gorebileceginiz onerecegimiz bir internet kaynagi : oyuncak örgü örnekleri

No comments:

Post a Comment