Wednesday, October 30, 2013

Lancome Hypnose Drama Maskara







lancome hypnose drama maskara 1






Bu rimeli arkadaşımın kirpiklerinde gördüğüm anda çok beğendim ve hemen ne marka olduğunu sordum. Bu kadar ilgilenince de Ceren'im hem modelliğimi hem de fotoğraf çekimlerimi yaptı ve bir de ürün hakkında yorumlarını söyledi. Ben de yazısını yazmak ve sizlerle paylaşmak istedim.






Lancome maskara konusunda çok başarılı bir marka bence. Şu anki favori maskaram da bu markanın Hypnose Star olanı. Ve sanırım o bitince de Drama'yı deneyeceğim.










lancome hypnose drama maskara 2










Fırçası biraz değişik, kıvrık ve kıl fırçalardan. Ceren uygulamasının kolay olduğunu söylüyor.










lancome hypnose drama maskara 3






Benim gözlemlediğim kadarıyla ürün hem dolgunlaştırma hem uzatma konusunda başarılı. Ceren uzatma özelliğinin bir tık önde olduğunu söylüyor. Asla dökülme ve bulaşma yapmıyor ve kolay temizleniyormuş.






Kirpiklerde dolgun görünümü seven biri olarak bu maskaranın etkisine bayıldım, sadece bunu sürüp çıktığınızda bile dikkat çeken bir maskara, nitekim benim dikkatimi oldukça çekti. Ceren de çok memnun olduğunu söyleyince denemek şart oldu.






Sizin eğer kullandıysanız bu maskara hakkında yorumlarınız neler?






Sevgiler.

Ps: Ceren'ime çok teşekkürler (:


Twitter/gokyuzukokusu


Bloglovin/Gokyuzu Kokusu


Instagram/gokyuzukokusu
















No comments:

Post a Comment