Tuesday, October 1, 2013

Kırmızı Biberli Semizotu Salatası



kirmizi biberli semizotu salatasi 1
Merhaba :)

Dün tam da blog yazımı yazarken elektrikler kesildi.. Bakım sebebi ile de taaa üçe kadar gelmedi.. Bütün işlerimin kalmasına mı yanayım, malzemelerini yıkayıp hazırladığım Lutenitsa' mı yapamadığıma mı? Çok şükür saat 3 ten sonra yaptım lutenitsamı da, yemeklerimi de hatta kardeşimin siparişi olan kurabiyelerimi de :) Maşallah :)

Gelelim bloğa o saatten sonra yazacak vaktim de yoktu, zaten akşam saatlerinde blog güncellemek gibi bir adetim de yok :)

O yüzden kaldık sabaha. Efendim hala pazarlarda semizotu bulunurken daha fazla beklemesin dedim, bu nefis salatam. Sizde semizotunu çıtır çıtır seviyorsanız biz gibi hemen yapın derim :)

Taaaa yıldönümü masamda hazırladığım nefis salatam bugün sizlerle..

Malzemeler:

Yarım demet semizotu

2 adet közlenmiş kırmızı biber

1 çorba kaşığı mayonez

4 çorba kaşığı susuz yoğurt

Tuz

Zeytinyağı

Üzeri için: Kornişon turşu

Yapılışı:

Ayıklanıp sirkeli suda bekletilen semizotları iyiye yıkanıp süzülür, ince ince kıyılıp derin bir kaba alınır. Üzerine tuz, zeytinyağı, küp küp doğranmış köz kırmızı biberler, yoğurt ve mayonez eklenip harmanlanır.

Servis tabağına alınır. Üzeri kornişon tuşu ile süslenip servis edilir.

No comments:

Post a Comment