Wednesday, October 30, 2013

Indahnya sebuah persahabatan di alam maya



Walau tinggal di dalam hutan


tidak kenal kayu dan rotan


duduknya kami berdekatan


bersua tidak berkesempatan















indahnya sebuah persahabatan di alam maya 1

Label - Silalah telefon Seri Kandi jika anda berkeinginan untuk menikmati cheese tart yang lazat Aku menempah sebelum Hari Raya Haji. Ingatkan boleh dihidang buat anak-anak yang balik bercuti.Tidak ada rezeki si kakak-kakak.











indahnya sebuah persahabatan di alam maya 2

Tidak sabar - Baru dibuka untuk disnap gambarnya sudah ada tangan budak yang tidak sabar. Mana tidaknya biasa membeli warna kuning tetapi kali ini tart warna coklat. Rumah kami semuanya 'hantu' coklat. Filling pula strawberry sangat-sangat sedap gandingannya.Tidak sempatlah menanti kakak-kakak balik.


Hutan tercemar perbuatan sengaja


durjana manusia tidak terperi


membelinya aku sedikit saja


berganda-ganda hadiah diberi












indahnya sebuah persahabatan di alam maya 3

Rempah-ratus - Semua ini aku tidak membeli ye kawan-kawan tetapi Seri Kandi yang memberikan secara percuma. Terima Kasih Seri Kandi.












indahnya sebuah persahabatan di alam maya 4

Seratus - Mengalahkan pakar masak aku ingin juga memiliki set yang Seri Kandi jual ini. Kepada yang teringin untuk memiliki set ini silalah berhubung di nombor seperti lebel di gambar pertama.











indahnya sebuah persahabatan di alam maya 5

Posmen - Inilah Aini adik Sri Kandi (terima kasih Aini sayang) yang menjadi posmennya. Seri Kandi terlalu sibuk macam aku juga. Di tambah lagi dia mahu mengikut buah hati pengarang jantungnya yang outstation.


~~ Sesuatu yang indah untuk dikenang bila aku berhenti dari berblog kelak, mungkin inilah dia.~~










No comments:

Post a Comment