Monday, October 7, 2013

Amigurumilere Kol Nasıl Dikilir?-Amigurumi Öğreniyorum


Merhabalar Canlar...

Bugün de kol nasıl dikilir anlatmaya çalışacağım sizlere..

Yine az ve öz görselle :))

Öncelikle kolu dikeceğimiz yeri belirleyip iğne veya başka yardımcı bir malzeme ile kolu sabitlemelisiniz, ben artık elimle sabitliyorum :) Sonra iğnemizi fotoğraftaki gibi boyun kısmana iki boşluğu alacak şekilde batırıyoruz(tıpkı kaayı diktiğimiz gibi)


amigurumilere kol nasil dikilir amigurumi ogreniyorum 1






Daha sonra iğnemizi tekrar koldaki ilmeklere geçiriyoruz ama arka ve ön ilmekleri fotoğraftaki gibi birlikte alarak. Ve yine iğnemizi boyun kısmına 1.fotoğraftaki gibi geçiriyoruz.



amigurumilere kol nasil dikilir amigurumi ogreniyorum 2










Son kısma gelince ilmekleri aşağıdaki fotoğraftaki gibi alıyoruz iğnemize..



amigurumilere kol nasil dikilir amigurumi ogreniyorum 3






ve bu şekilde iğnemizi batırıp karşı taraftan geçirip ipimizi sabitliyoruz..



amigurumilere kol nasil dikilir amigurumi ogreniyorum 4






Ben amigurumilerin kollarını bu şekilde dikiyorum, hem sağlam hem de hareketli olduğu için kullanışlı olduğunu düşünüyorum..






sevgiler...







No comments:

Post a Comment