Thursday, October 17, 2013

Fındıktan Yola Çıktım...


Bu senenin fındıklarını toplayınca, geçen yıldan kalanları kırayım da , gidip gelip atıştıralım dedim...

Malum, "Günde bir avuç fındık iyi gelir" :))


findiktan yola ciktim 1
Nora Roberts'in Aşkın Resmi kitabını bitirdim...


findiktan yola ciktim 2
Romantik bir aşk hikayesi... Hani sonunu tahmin etseniz de romantizme kendinizi kaptırıp zevkle okunanlardan... Gerilim/Polisiye romanı okuduktan sonra araya böyle hafif-romantik bir kitap sokuyorum hep... Şimdi elimde Tess Gerritsen var...

Fındık kırıyorum dedim de, fındıkkıran gözüme çarpınca


findiktan yola ciktim 3
aklıma "Fındıkkıran" masalı geldi...


findiktan yola ciktim 4
Ne güzel bir sevgi üzerine kurulmuş masaldı o, hatırlıyanlarınız var mı? Hani Çaykovskinin bestelediği Fındıkkıran balesi...

Sevgi üzerine dedim ya...

Koşulsuz sevgi geldi aklıma...

Hani bir annelerde olan,


findiktan yola ciktim 5
bir de hayvan deyip geçenlerin anlayamadığı bu gözlerden okunan...


findiktan yola ciktim 6
Hepinize kucak dolusu sevgiler :)

findiktan yola ciktim 7

No comments:

Post a Comment