Saturday, September 28, 2013

Nugi'li Hayat'tan Mim


Blog hayatıma başladığım ilk günlerden beri takip ettiğim Nugi'li Hayat beni mimlemiş. İkimizin de Ankara'da yaşıyor olması ve Samsun'la bağlantılarımızın olması mıdır neden bilmem ama kendime yakın hissediyorum kendisini. Mim için de teşekkür ediyorum. Hemen cevap vermeli, yeni mimler göndermeli.

Ben Kimim?

Kafasında devamlı onu da yapayım, bunu da yapayım diye fikirler dolanan. Bir çoğunu başarabilmiş, diğerlerini de zamanı geldiğinde başarabileceğine inanan biriyim. Hayatımda güzel insanlara yer vermeye çalışan beni mutsuz eden her şeyden elimden geldiğince uzaklaşmaya çalışan böylece mutlu olduğumu hisseden biriyim.

Blogun Adı Nereden Geliyor?

Blogun adı için uzun süre düşünüp kendimi bir kalıba sığdıramayınca 'Sen her şeyden yazarsın kızım' deyip adını da Her şeyden konuşmalı koydum. Daha önce de dediğim gibi ilgimi çeken her şeye el atarım. İlgimi çekmeyenlere de hiç bulaşmam doğrusu ;)

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdin?

Aslında blog yazmak hiç ama hiç aklımda yoktu. Sadece zaman zaman bir şeyler araştırdığımda şöyle bir baktığım bloglar vardı. Fakat ben yazmayı seven biriyim. Hatta basılmayı bekleyen bir de kitabım var. Maalesef kitabımla ilgilenmeyen de bir sürü yayın evi. Her birinin yayım takvimleri doluymuş bana da sıra gelmeyecek belli ki. Kitabımı kendim bastırana kadar buradan içimi dökeyim dedim. Bir gün bir hız başladım. Çok da hoşuma gitti açıkçası. Şimdi blogum ne durumda?, kimse yorum yapmış mı?, yarın şunu yazayım gibi telaşlarım oluyor ve bu bana büyük bir keyif veriyor.

Neden Kişisel Blog?

Kişisel blog çünkü ne makyaj konusunda, ne seyahat konusunda, ne de başka bir konuda kendimi duayen hissetmiyorum. Yazdıklarım hakkında yeterli bilgim var ama bir konuya odaklanacaksam eksiksiz olmasını isterim. Kimseyi de yanlış bilgilendirmek istemem. Gezip görünce, okuyup öğrenince, dinleyip sevince, kullanıp beğenince yazıyorum. Bundan çok da keyif alıyorum.

Kişiliğin

Kişiliğimin büyük kısmını yaşadıklarım etkilese de çok ama çok sevdiğim burcumun etkisi de yadsınamaz ölçüde. Ben bir Akrep burcuyum ve burcuma duyduğum sevgi ölçülemez boyutlarda :) Burcumun anlatılan özelliklerinin hepsini taşıyorum kimi az kimi çok ama hepsi var. Bunlar dışında erken yaşta dost sandığım arkadaşımdan yediğim kazık sonucu insanlara hemen yaklaşamama gibi bir huyum var. Çok da iyi oldu aslında benim için. Önce insanları izlerim sonra yavaş yavaş kaynaşabilirim. Çok fazla arkadaş edinmem, 'nerede çokluk orada b..luk' felsefesine inananlardanım :)

Hoşlandıkların

Film izlemek en büyük zevkim, kitap okumaya bayılırım. Su kenarına, yeşillik ortama bırakın beni buradan götürün demem. Doğaya aşığım. Bu yüzden en büyük amacım küçük de olsa bahçeli bir ev sahibi olmak. Dostlarımla sohbet etmek, acıcık dedikodu yapmak, karşılıklı paylaşımlarda bulunmak en büyük keyfim. Bir de artık Hera'm var, kızım.

Hoşlanmadıkların

Kötü niyetli hiç bir şeyi sevmem. Bana kötü enerji veren, canımı sıkan her şeyden uzaklaşırım. Gerek insan, gerek durum, gerekse bir ortam hoşuma gitmediyse beni oraya sokamazsınız.

En Son Okuduğun Kitap

Işıl Şenol'un Asma Pansiyon'unu okudum ki yakında postunu yazacağım. Bozcaada'daki bir pansiyonda geçiyor öykü. O kadar yalın ve akıcı bir anlatımı var ki. Hemen bitiriveriyorsunuz. Herkese tavsiye ediyorum.

Sorular bu kadardı. Dilerim okurken sıkılmamışsınızdır. Bu kez ben de isim vermek istemiyorum. Beni takip eden, soruları cevaplayarak birbirimizi daha çok tanıyabilelim diyen herkese gönderiyorum bu mim'i. Yaptığınızda haber verebilirseniz zevkle okuyacağıma eminim. Herkese mutlu günler dilerim.

No comments:

Post a Comment