Wednesday, September 4, 2013

Kitap Alışverişi Günlüğüm #3



kitap alisverisi gunlugum 3 1


Güzel bir kitap alışverişinden sonra tahmin edersiniz ki ben de çook mutlu geziyorum etraflarda. Öyle ki kargo elime ulaştığında kucaklayıp evin içinde dört dönmüştüm! Birazda çığırmış olabilirim gerçi...

Neyse bu deliliklerimi saymazsak eğer kitaplarımı kargo kutusunda biraz beklettim. Neden mi? Çünkü hala aldığıma ve sonunda okuyacağıma inanamıyordum!!! Gerçekten böyle insanın içi içine sığmıyor.

Daha sonra açıtğımda uzun uzun inceledim kitapları. Her birini ayrı özenle sayfalarını açtım, ayraçlarıma baktım. Çok huzur vericiydi...

Neyse kitap alışverişi günlüğü videomla sizi baş başa bırakıyım.

*Not: Videoda bayağı çenem düşmüş... Ama siz bana bakmayın kitapların yan etkileri :P

*Not 2: telefonumla bu videoyu çektim o yüzden sesim aynı biriyle telefonda konuşuyormuşum gibi çıkmış sanırım... Bende anlayamadım.










Gördüğünüz üzere 8 kitap aldım. Neler almışım şöyle bir listelersem;


  • Mavi Büyü (Kanbağı serisi #3) - Richelle Mead

  • Kuralsız (Uyumsuz serisi #2) - Veronica Roth

  • Opal (Lux serisi #3) - Jennifer L. Armentrout

  • Sınırsız (Koruyucu serisi #3) -  

  • Yokyer - Neil Gaiman

  • Ayaklı Bela (Tatlı Bela serisi #2) - Jamie McGuire

  • Aynı Yıldızın Altında - John Green

  • Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi #1) - Kerstin Gier



No comments:

Post a Comment