Thursday, September 5, 2013

Etkinlik: Okuma Sıranı Belirle! / Eylül 2013



etkinlik okuma sirani belirle eylul 2013 1






Okumak istediğiniz bir kitabı seçmekte zorlanıyor musunuz? Şahsen ben çok zorlanıyorum. Özellikle bir de kararsızsanız işiniz gerçekten çok zor oluyor. Hangi kitaba başlasam? sorusu hep aklımızda takılı kalıyor. İşte bizde Rüya Kitaplık'ın blogunun sahibiyle laflarken aklımıza bir fikir geldi. Neden okuyacağımız kitapları belirleyebileceğimiz bir etkinlik düzenlemiyoruz??






İşte burada beyinlerimiz devreye girdi veee bu etkinlik çıktı ortaya: Okuma Sıranı Belirle!






Okuma Sıranı Belirle nedir?






Okuma Sıranı Belirle etkinliği her ay düzenleyeceğimiz bir etkinlik olucak. Başlangıç olarak bu Eylül ayı için 6 kitap belirleyip bir liste yapıyorsunuz. Daha sonraki aylarda derslere vakit ayıracağımız için 5 -4 kitap yada siz ne kadar okuyabilirseniz o kadar kitap listesi hazırlıyorsunuz ve bunları tek tek kağıtlara yazıp bir kaseye atıyorsunuz. Sırayla kasenin içinden hangi kitabı ilk okuyacağınızı hangi kitabı son okuyacağınızı belirlemiş oluyorsunuz! Bu kadar basit.



Etkinliğe sen de katılmak istersen, blog veya sosyal paylaştım sitelerinde okuma sıranı belirle ve bu postun altına yorum olarak linkini ekle!






Ben Eylül ayı için genelde yarım bıraktığım kitaplardan oluşan bir liste belirledim:


  • Zaman Temsilcisi - Peter Ward

  • Yürüyen Kentler - Philip Reeve

  • Bir Isırık Daha ( Chicago Vampirleri Serisi #3) - Chloe Neill

  • Kar Melekleri (Dedektif Kari Vaara Serisi #1) - James Thompson 

  • Beyaz Kedi ( Lanet İşleyiciler #1) - Holly Black

  • Küller ( Küller Serisi #1) - Ilsa J. Bick



etkinlik okuma sirani belirle eylul 2013 2






Daha sonra okuyacağım kitapları küçük kağıtlara yazıp 


bir kasede karıştırdım veee Eylülde işte sırayla bu kitapları okuyorum;







  1. Zaman Temsilcisi - Peter Ward


  2. Bir Isırık Daha ( Chicago Vampirleri Serisi #3) - Chloe Neill


  3. Küller ( Küller Serisi #1) - Ilsa J. Bick


  4. Kar Melekleri (Dedektif Kari Vaara Serisi #1) - James Thompson 


  5. Yürüyen Kentler - Philip Reeve


  6. Beyaz Kedi ( Lanet İşleyiciler #1) - Holly Black




Hadi, şimdi sıra sende!

Katılanlar;



  1. Kara Kedi Kitap Blogu


  2. yel & yel 








No comments:

Post a Comment