Tuesday, April 22, 2014

Oradan Nasıl Görünüyorum






Sevgili dostlar..

Ara girdi araya :)

Sessizlik yoğunluk karar arifeleri arafları ve kararsızlıklar derken evet yeni bir kararla farklı bir görünümle karşınızdayım..

Yeni görünüme alışabildiniz sevebildiniz mi bilemiyorum..

Bir kaç gün evvel konuk yazımızda blogumuzu seo uyumlu hale getirebiliriz ipuçlarını göze alıp onlara uyarak yayınlarımı kelimenin tam anlamıyla gizlemiş olmama rağmen zaman bakımından seçim kolaylığını sağlamak adına sadece linkler halinde görüntülemeye karar verdim..

Header altında yer alan açılır menüde blogumun içeriğine ve ilginizi çekecek olan konulara oldukça geniş yer verdiğimi düşünüyorum..

Değmesin yağlı boya blog hayatına artık sadece blog tasarımı blog ipuçları kısaca blog ile ilgili yayınlar paylaşan alanım olmasını istiyordum..

Kimsenin aklı karışmasın :)

Kişisel bir bloga ise örgülerim,DIY,yemek tariflerim,düşüncelerim,dünyadan gördüklerimiz göremediklerimiz ufkumuzu genişletecek yayınlar ve kalemimin çığlık ve neşesini kişisel ayrı bir bloga ayıracağımı bahsetmiştim..o blogun hazırlıkları devam etmektedir..

Tek sıkıntı ise isim!

İsim seçemedim..seçtiklerimden birilerini tutup birilerini eleyemedim..

Kaldım öyle isimler karşısında..

Güzel tavsiyelerinizi dikkate aldım..

Huzurlu bir isim buldum olmadı,pastel bir isim buldum sarmadı..

Hala arayış devam etmektedir..

Bu arada bissürü notlar alındı bissürü konular düşünüldü bissürü cici şeyler üretildi..

İnşaAllah siz kardeşlerimle paylaşacağım güne saklıyor ve heyecanlanıyorum..

Boya'nın yeni halini sevmenizi ümit ediyorum..fikirlerinizi açıkça yazmanız beni ayrı bir mutlu ve memnun edecektir..

Her zaman akıl akıldan üstündür..

Değil mi?

Güzel bir gece güzel bir ilkbahar dileyelim mi artık..

Halimi hatırımı sorana,merak edene,yazana arayana çok teşekkür ederim,Rahman razı olsun..

Hayırlı,bereketli bir ilkbahar diliyorum herkese..

Sevgim,samimiyetim ve tüm dualarımla birlikte..

No comments:

Post a Comment