Tuesday, April 22, 2014

"Meleğim Olur musun? " Demetevler Huzurevi'nde







quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 1






Bir süredir görüştüğüm ve geçen hafta ziyaret ettiğim Demetevler Fatma Üçok Huzurevi yetkilileri 


her ay toplu doğum günü etkinliği yaptıklarını söylemişlerdi.


Bu ay da 23 yaşlımıza bu eğlence kapsamında hediyeler verilecekti.  


5 Mart da  biz de onlarla olalım, Meleğim Olur musun? Etkinliğinden kalanların bir kısmı ile


 ( evet, hala bitmedi gelenler :) ) onları mutlu edelim istedik.






quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 2



Bakanlığa ait yeni, tertemiz ve en güzeli güler yüzlü, sevecen personeli ile şirin bir yer burası.






quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 3






 Her şeyleri tastamam.



quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 4






Sorarsan hepsi" iyiyiz burada" diyorlar.


 Lakin;


 Yaşlılık, sen ne hüzünlü bir şeysin!



quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 5



quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 6



Salona bizlerden önce doluşup, pastalı, sazlı sözlü eğlenceyi bekleme başladılar. 


İçeride görevli personel ve kalanların fotoğrafını çekmek yasak. 


Dilek, Sibel ve ben, birbirimizin resimlerini çektik. Artık kıyıdan köşeden ne çıkarsa...

Arkamızda görünenler, Yenimahalle Kadınlar Kulübü'nün sevimli üyeleri.

Bugün şarkılar ve müzik onlardan :)



quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 7



Halkla İlişkiler den Yurdagül Hanım'ın odasında..


Sağolsun kendisi bize sıcacık, samimi bir misafirperverlik gösterdi.


Ben arkadaşlarımdan daha erken gittiğimden  onlarla öğle yemeğinde de birlikte oldum.


Koluma uzanan her eli tutmaya, gözlerimin içine bakan herkesle konuşmaya çalıştım.


Gerçekte sadece bunlara ihtiyaçları var zaten.


Bizimki sadece bir küçük gönül alma.






quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 8



quot melegim olur musun quot demetevler huzurevi nde 9



Ben bu yazıları yazarken, tıpkı orada olduğum gibi oluyorum.


Ne desem, nasıl anlatsam bilemiyorum. Hiç bir kelime hissettiklerim karşılığı değil sanki.


Ama bakın; Dilek ne güzel anlatmış.






" Meleği  Olur musun ? " 


Bakalım bundan sonra hangi adreste....Hatırlayanınız çok olsun dostlar.



No comments:

Post a Comment