Monday, March 31, 2014

PELUŞ BEBEK YELEĞİ



pelus bebek yele i 1


 


Kumaş pazarından aldığım peluş kumaşı gördüğümde bundan güzel yelek olur Zeliha'ya demiştim.Aynen dediğim gibi oldu,hem de bir değil üç tane yelek diktim.Artan kumaşla da bir kalp yastık...


 


pelus bebek yele i 2


 


Yeleklerin iç kısmını astarlamak için pembe renkli pazen kumaş aldım.Üst üste sererek göz kararı bütün olarak kestim yelekleri.Önlerini katlayarak kol oyuntularının son şeklini verdim.Sonra da astar ve pelüş kumaşı yüzünden dikerek birleştirdim.Ön kısma kumaşlarla çok uyumlu pembe çıt çıtlar bastırdım.


 


pelus bebek yele i 3


 


İç kısmı dikişsiz olduğundan çok hoş oldu.Omuz başlarını en son elde dikerek birleştirdim.Makinada dikmedim çünkü dikişten kaynaklanan potluk olmasın istedim.


 


pelus bebek yele i 4


 


Bu da benim çirkin kızımın yeni yeleğiyle ilk tanışma fotoğrafı:)


 


pelus bebek yele i 5


 


Artan kumaşla yamuk yumukta olsa diktiğim kalp yastık.Yastığın içine de pazenden kılıf yaptım.İçini boncuk silikonla doldurdum.Zeliha o kadar çok sevdi ki sabahtan beri kucağında gezdiriyor ordan oraya...


 


pelus bebek yele i 6


 


Bu yelekler de kızımın kuzenlerine hediye gidecek.Soldaki Ayşe Elif ablasına,sağdaki ise Ceren ablasına...


 


pelus bebek yele i 7


 


Kol oyuntusu..Bu fotoğrafları dikiş aşamasında gecenin bir vakti cep telefonumla çektim.Süper değiller ama dikmek isteyenler için fikir verebilirler sanırım..


 


pelus bebek yele i 8


 


Astarlamadan önceki son durum...Bu arada pelüş kumaşlar kesilirken acayip hav bırakıyormuş,tecrübeyle sabittir.Dün gece, pardon bu sabah saat 2.00'da salonu dip köşe süpürmem bu yüzdendi:)))


 


pelus bebek yele i 9


 


Bu da açık hali...


 


Bu aralar elimdeki kumaş stoğunu eritmek için kafamda sürekli yeni projeler dolanıyor.Bakalım sırada ne var)Takipte kalın:)))


No comments:

Post a Comment