Monday, March 10, 2014

Cumadan Pazara...



cumadan pazara 1






Perşembeden bir fotoğraf  ama ben ilk fotoğraf bu olsun istedim :)






cumadan pazara 2






Mor salata ne zamandır yapayım deyip duruyordum cuma akşamı yaptım....Lahana, yoğurt, sarımsak...






cumadan pazara 3






Bu işkenceyi geciktirmek istemedim cumadan yaptım....Hafta sonu kafam rahat etti






cumadan pazara 4






cumadan pazara 5






cumadan pazara 6






Tv ye eşlik eden yoğurt mayalamaca....






cumadan pazara 7






Ve cumartesi Sibelciğimin düzenlediği kermese katıldım :) Geçen hafta gitmek istediğimden bahsetmiştim, çok şükür ki bir engelim olmadı.


http://atolye-kedi.blogspot.com.tr/2014/02/cumadan-pazara_10.html


Sibelciğim çok güzel bir iş başarmış böyle bir organizasyon yaparak, gurur duydum arkadaşımla...Tebrik ederim.Bu kadar iyi kalpli bir insanın böyle güzel bir iş yapması da çok normal değil mi?


Sibel'in blogu:


http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com.tr/


Çok güzel bir organizasyon olmuş, bütün marifetli hanımlar oradaydı...Gitmediyseniz çok şey kaçırdınız...Bu sayede Sevgili Tülin'i ve Nazan'ı da görmüş oldum...Özlemişim çok iyi geldi...


Tülin'in blogu: http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/


Nazan'ın blogu: http://umutluhobi.blogspot.com.tr/






cumadan pazara 8






Kermes ganimetlerim...






cumadan pazara 9






Kermes genimetlerinin buzdolabındaki hali....Tam deli kızın çeyizi oldu buzdolabı :) 






cumadan pazara 10






Sizde bizim gibi salata sevenlerden misiniz?






cumadan pazara 11






Uzun zamandır yapmamıştım....






cumadan pazara 12






Pazar gezmesi sonucu ganimetlerim...






cumadan pazara 13






Yine rahat duramadım pazardan şu sarı yüzüklerden aldım...Eşimin yorumu: 'tak tak zengin zannetsinler' Neyse yüzük ve küpe 5 tl daha ne modeller vardı ama çalınanların modelinden bulamadım :(






cumadan pazara 14






Pazar gecesi tekrar yayınlarına denk geldim...






cumadan pazara 15






İki diziyi de gününde izleyememiştim. Reklamsız özetsiz iyi oldu :)






cumadan pazara 16






Dizi eşliğinde örgü....






cumadan pazara 17






Ve tabii ki geceden yapılan yemekler....






Mutlu, sağlıklı, huzurlu, verimli bir hafta dileğiyle.....



































































No comments:

Post a Comment