Tuesday, March 18, 2014

ISPANAK KÖKÜ KAVURMASI



ispanak koku kavurmasi 1










ISPANAK KÖKÜ KAVURMASI

Ispanak mevsimindeyken yeterince tüketmeli değil mi, 


ıspanak aldığımızda sap ve köklerini kavurup yoğurtlayarak veya haşlayıp salatası ile harika bir lezzet tadıyoruz,yapraklarını da börek içi olarak veya haşlayıp püre yapıyorum ve dondurucuya koyuyorum,nasip olursa yazın gelen misafirlerime ıspanaklı ikramlıklar hazırlarım diye düşünüyorum.

1 kg ıspanağın sap ve kökleri,

2 adet soğan,

Zeytinyağı,

Sarımsak,

Yoğurt

Soğanları doğrayıp az zeytinyağı ile kısa süre kavurup yıkanıp suyu süzülen ıspanakları ilave ettim üstüne kapak örtmeden kavurmaya devam ettim,böylelikle suyu çıkmadı,soğuyunca yoğurtla servis yaptım.

İnanılmaz lezzetli harika bir salata ve diyet yemeği oldu oldu,tavsiye ederim.


No comments:

Post a Comment