Monday, August 6, 2012

Mutlu, sağlıklı yaşlar bana; tarifler ve hikayeler bloguma...




Bu sıcaklar, bu nemli günler beni bitirdi, iştahımı yitirtti; ben ben gibi yemiyorum son günlerde, hatta yiyemiyorum desem yeri... Yorgunluk geliyor yedikçe, uyku basıyor evet ama uyuyamadığım için sıcaklardan yediklerim de sindirilmiyor, yaman çelişkiler var anlayacağınız bünyede!






Evet ara ara -facebook’ta paylaştığım gibi- çıldırıp dünyayı yediğim doğrudur ama her geçen gün daha hafif yemekler/öğünler peşindeyim, bir sandviç hazırlayıp yanına bir şişe ayran kapıp sahile iniyorum mesela ve sonra yeteri kadar spor yaptığıma inanınca sandviçimi yiyorum çimenlerin üzerinde, üstelik çıplak ayakla, tüm günün stresini toprağa akıta akıta... Piknik evet, hem de hafta ortası, iş çıkışında!










Bazen seramik yüzeyi sebebiyle yağ gerektirmeyenızgarada tavuk veya etin yanına domates, patlıcan, kabak gibi sebzeler ile bol baharatlı öğünler hazırlıyorum, biraz da mevsim sebze ve meyvelerinden salata ile...













Ya atıştırmalıklar hazırlıyorum kendime bir avokado ve biraz kraker ile... Hatırlarsınız belki bu tarifi.













Veya sadece bir salata! Domates, biraz roka ve yarım suda mozarellanın enfes uyumuyla... Ne kadar basit ama sunumu ne kadar da şık değil mi? Yemesi de evet bir o kadar keyifli!













İyi bakmam gerek kendime evet, hem spor yapıp hem de çılgınlar gibi yemekle olmaz, biraz porsiyonları azaltmak biraz da sağlık katmak gerek araya, ne de olsa 3’le başlayan yaşlar geldi çattı karşıma!













Mutlu yıllar bana ve dolayısıyla geçtiğimiz aylarda 2. yaşını bitiren bloguma... Evet yaz çocuğu olsam da benim sıcaklar ile aram yok anlayacağınız, sizin nasıl gidiyor, nasıl baş edebiliyorsunuz?






Keyifli, sağlık dolu, afiyette günler dilerim!






Gelecek yazı : Chef's Table, Metro Maceraları ve Mutfakta Yeni Tecrübeler...

No comments:

Post a Comment