Thursday, November 14, 2013

OKK 18. Blog Tur: Full Metal Alchemist - Tanıtım- ÇEKİLİŞ (MANGA)



okk 18 blog tur full metal alchemist tanitim cekilis manga 1


18. Blog Turumuzla yeniden merhaba :)


İlk manga turumuzda çok eğlendik, OKK üyesi iki fanatik manga tutkunu arkadaşımız bizi de etkiledi. Dayanamadık madem güzel dönüşler oluyor, biz sevdik / siz sevdiniz haydi bir tur daha yapalım istedik :)


Çelik Simyacı - Full Metal Alchemist yine çokça bilinen, efsanelerden.


1. cildi ile sizlerleyiz.






okk 18 blog tur full metal alchemist tanitim cekilis manga 2


Simya: Doğayı değiştirip şekillendirmeye yarayan esrarengiz güç; âdeta büyü, sanat ve bilimin bileşimi. 

En çok istedikleri şeye sahip olabilmek için amatörce yöntemleriyle bu gücü elde etmeye çalıştıklarında, iki kardeş olan Edward ve Alphonse Elric'ten biri kolunu ve bir bacağını kaybetmiş, diğeri de yaşayan bir çelik parçasının içine tıkılıp kalmış bir ruha dönüşüvermiştir.

Edward artık bir hükümet ajanıdır ve askerî bir simya tesisinde çalışmaktadır. Benzersiz güçlerini emirlere uymak, hatta öldürmek için kullanır. Ancak Edward, başkalarının da aynı güçlere sahip olduğunun farkında değildir. 

Simyanın aşırı kullanımı sonucunda dünya âdeta bir cehenneme döner. En değerli simya hazinesi Felsefe Taşı'nı ele geçirmeye çabalayan düşmanları, kahramanlarımızdan çok daha zalim ve acımasızdırlar.







Satın Almak İçin TIKLAYINIZ






Desteklerinden dolayı AKILÇELEN KİTAPLAR'a teşekkür ederiz






okk 18 blog tur full metal alchemist tanitim cekilis manga 3










Tur Takvimimiz



24.10.2013



Tanıtım ve Çekiliş

The Reading Lady

Pudra Tozu

Kitap Tutkusu

Kütüphanemden Kitap Manzaraları

Fighting!!







okk 18 blog tur full metal alchemist tanitim cekilis manga 4




Çekiliş: Fighting!! TIK TIK!!!

25.10.2013



Saat: 13:00

The Reading Lady – Full Metal Alchemist Yazar ve Seri Sıralaması Hakkında

Kitap Tutkusu – Manga Nasıl Çizilir?

Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Full Metal Alchemist Animesi Üzerine

Fighting!! – Full Metal Alchemist Karakterlerini Tanıyalım





Saat: 20:00

Yorum

The Reading Lady

Pudra Tozu

Kitap Tutkusu

Kütüphanemden Kitap Manzaraları

Fighting!!



okk 18 blog tur full metal alchemist tanitim cekilis manga 5


No comments:

Post a Comment