Friday, November 1, 2013

krem rengi seccadeler modelleri

Merhaba sevgili site okurlarimiz. Bugunku yayinimiz krem rengi seccadeler modelleri.










                                                                                                                             


krem rengi seccadeler modelleri 1krem rengi seccadeler modelleri 2














Zamanımın bereketi gitti hiçbir şeye vakit bulamıyorum. Aslında sabahları geç de kalkmıyorum ama bu yoğunluk bana fazla sanırım bir kaç fotoğrafım daha var elimde fırsat buldukça yayınlarım inşaallah. Kızıma söz vermiştim seccadesini bitirince sayfada yayınlayacağıma. O yüzden öncelik seccadelerin oldu. Krem rengi olanı kızım, siyahı da kız kardeşim işledi. Örneği çıkarmak isteyenler olur düşüncesiyle yakın fotoğraflamaya çalıştım. Seccadeler kermese gitti umarım sahipleri iyi günlerde kullansınlar.  







krem rengi seccadeler modelleri 3










krem rengi seccadeler modelleri 4
















Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz faydali bir web sayfasi : detaylı etamın seccade

No comments:

Post a Comment