Saturday, April 27, 2013

boncuk işlemeli kıyafet

Merhaba sevgili site ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün boncuk işlemeli kıyafet makalesini sunmaya karar verdik.






Sıra geldi Pakistan'da bizim için verilen walima (düğün yemeği) ve  neler giydiğimden bahsetmeye...


Walima fotoğrafları aşağıda. Ama öncelikle ilk günden itibaren giydiğim bir kaç kıyafeti de paylaşmak istiyorum.






kJ'nin kuzeninin düğününde ilk gün sade bir tören olduğu için ben de Türkiye' den aldığım şifon boncuk işlemeli beyaz bluzumle, lacivert eteğimi giydim.  Pakistan' da en büyük problemimiz elektrik ve sıcaktı. Elektrikler sık sık kesildiği için ve hava da çok sıcak olduğu için saç yapmak, yapılı saçı korumak imkansız gibiydi, kJ ve ailesi sağolsun nereye gitsem arkamda hep bir vantilatör buluyordum  ama saçlar herşekilde bozuluyordu :)






boncuk islemeli kiyafet 1






Önceki postta bahsettiğim Mehndi günü yine Türkiye' den binbir zorlukla bulduğum uzun kollu şifon tunik ve içine siyah kolsuz elbisemi giyindim. Ayakkabılar Pakistan' dan (alışveriş postumda tüm ganimetleri paylaşacağım)






boncuk islemeli kiyafet 2






boncuk islemeli kiyafet 3






boncuk islemeli kiyafet 4






Cam bilezikler ve ellere yapılan kına bu gecenin olmazsa olmazıydı. :)






boncuk islemeli kiyafet 5






kJ'nin kuzenleri, ne kadar cıvıl cıvıl giyinmişler değil mi ?






boncuk islemeli kiyafet 6






Ve Walima törenimiz...


Bizim nikahımız 26 Ağustos 2010' da Paris Konsolosluğu'nda kıyılmıştı. Ardından Türkiye ve Pakistan' da olmak üzere iki düğün planlamıştık. Türkiye' deki düğünümüzü gerçekleştirip, Pakistan düğünümüzü ülkedeki bazı problemlerden ötürü ertelemiştik. 


(Merak edenler için: Nikahım, Kına gecem, Düğünüm üzerlerine tıklayarak okuyabilirsiniz. )


Bu yaz benim Pakistan' a ilk gidişim ve kJ'nin akrabalarının birçoğuyla ilk tanışmam oldu. Walimamızı da böylece gerçekleştirmiş olduk  ve güzel bir tesadüf , tam da 2. evlilik yıldönümümze denk geldi :)







boncuk islemeli kiyafet 7






Bugün için ben beyaz seçtim. Aslında siyah ve beyaz Pakistan' da pek tercih edilen renkler değil ama düğün yemeği olunca ben beyaz giyinmek istedim.  


kJ: tween blazer, gömlek zara jean, salvatore ferragamo ayakkabılar






boncuk islemeli kiyafet 8






boncuk islemeli kiyafet 9






boncuk islemeli kiyafet 10






Bu kıyafeti kJ'nin kuzeninin shadi (asıl düğün) töreninde de giydim. Dediğim gibi orada beyaz giymek gelinden rol çalmak olmuyor.:p Kırmızı giyerseniz pek hoş karşılanmıyor. :)






boncuk islemeli kiyafet 11






Son gece kuzenin Walima töreninde giydiğim elbisem...


Düğüne katılanlar en çok bu kıyafetimi beğendi. Ama ben beyazımı giymeye doyamadım :)






boncuk islemeli kiyafet 12






Ayakkabılar da yine Pakistan'dan. 







boncuk islemeli kiyafet 13



Sırada Pakistan' da gezilecek yerler, yemekler ve alışveriş postu ve sonra bu büyülü dünyaya tekrar gidene kadar elveda... :)

















Tweet





boncuk islemeli kiyafet 15


loading..


Bu yazi hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz guzel bir kaynak : NAKIŞLI ÇAntalar

No comments:

Post a Comment