Monday, December 2, 2013

vitrin takımı resimli anlatım

Merhaba degerli web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün vitrin takımı resimli anlatım yazisini sunmaya karar verdik.




Kadınlar evlerin süsü olan örtü modelleri ortaya çıkarma konusunda sınır ve engel tanımıyorlar.Erkekler bu örtülerden her ne kadar hoşlanmasa da kadınlar için çok önemli olan bu örtülerin evin süsüdür.


Daltelden yapılan ve nakışlı örgülere eklenen bir yeni model ise kasnak işi salon takımları oldu.Kasnak işi salon takımları son zamanlarda çok popüler ve neredeyse her evde masaların üzerinde yada vitrinlerde görmek mümkün.


Herhalde farklılık yaratmak adına ortaya çıkarılan bu kasnak işi salon takımlarının bu kadar popüler olacağını hiçbir bayan beklemiyordu.Artık her bayan bu modelden kendi evinde görmek istiyor.






Sevdiğim bir arkadaşım harika nakış işleri yapıyor evinde sizde bu güzel modelleri görmek istiyorsanız SİPARİŞ verebilirsiniz






SORULARINIZ İÇİN FACEBOOK SAYFAMIZI DA ZİYERET EDEBİLİRSİNİZ






KASNAK İŞİ VİTRİN VE ODA TAKIMI RESİMLERİ






vitrin takimi resimli anlatim 1



vitrin takimi resimli anlatim 2



vitrin takimi resimli anlatim 3



vitrin takimi resimli anlatim 4



vitrin takimi resimli anlatim 5



vitrin takimi resimli anlatim 6



vitrin takimi resimli anlatim 7



vitrin takimi resimli anlatim 8



vitrin takimi resimli anlatim 9



vitrin takimi resimli anlatim 10



vitrin takimi resimli anlatim 11



vitrin takimi resimli anlatim 12



vitrin takimi resimli anlatim 13



vitrin takimi resimli anlatim 14






vitrin takimi resimli anlatim 15






vitrin takimi resimli anlatim 16



vitrin takimi resimli anlatim 17



vitrin takimi resimli anlatim 18



vitrin takimi resimli anlatim 19



vitrin takimi resimli anlatim 20



vitrin takimi resimli anlatim 21






vitrin takimi resimli anlatim 22



vitrin takimi resimli anlatim 23



vitrin takimi resimli anlatim 24



vitrin takimi resimli anlatim 25













Ilgilenebileceginiz guzel makale : vitrin takımları dantel

No comments:

Post a Comment