Thursday, September 6, 2012

Kalpli Kelebekli Bluz(Tunik)





Dikiş dikebiliyor olmanın en fazla yararını özellikle bu dönemde yaşadım sanırım.Rahat edebileceğim bir çok şeyi(hatta herşeyi) kendim diktim.Özellikle bu  dönem için birşeyler dikmek çok daha basit.Normal döneme nazaran üzerine oturtma derdi yok.Çünkü rahat olması için mutlaka bol veya salaş olması gerekiyor.


 






Bluz ya da  tunikler de taytlarla bu dönem için rahat tercihlerden biri oluyor.Yapılışı oldukça basit aslında.Dikdörtgen iki parçayı birleştirip.Üst köşelerden kol oyuyu açıyorsunuz.Kol oyuklarına ben kendi kumaşından biye yapıp döndüm.Yaka kısmını ise lacivert bir kumaşla oluşturdum.Ve alt kısmı büzerek diktim.Daha kolay olması adına ön ve arka kısma tünel yapıp kurdela ile geçirilip de olur.Ki buna göre çok kolay olur.









 
Son olarak yakaya minik bir süs ekledim.Kendi kumaşından çiçek yaptım.Özellikle bir kaç sıra ip çektim ki daha doğal görünsün..

No comments:

Post a Comment