Wednesday, July 4, 2012

sevdamın hayali…

 sevdamx131n hayali
İşte yine sevdamın hayali düştü toprağa..


Yıldızlardan kaydı da,yüreğimde parladı son defa..


Ümit rüzgarlarını doldurdu bavuluma..


Giderken ardımda;sevdamın izi kaldı kaldırımlarda..


Türküleri aldım yanıma yol arkadaşı olsun diye..



Nağmeler acı verdi şu yaralı gönlüme..


Sevdam bana ağır geldi belkide..


Ben sevdama ağır geldim..Büktü boynunu sessizce..


Resimler gibi umutluydu son karelerde..


Ezanlar kadar davetkar..Hüzün kokulu..Aşk dolu..


Bir su gibiydi sevdam..Ben onun izlerinde..O ise benim her zerremde..


Gözyaşlarım damlarken boşluğa;sevdamın izi kaldı yüreğimin yaralarında..


Buğulu camlara yazdıklarımda silindi işte..


Son hatıralarımda tükendi saniyelerimde..


Sevdam tükendi bir garip hikayede..


Sevdalar yüreklendi bu garip sergüzeşt\’te..


Ve yine damlaların izi kaldı gözyaşlarımda..


Ruhumun sesi yağmura aktı gecelerce..


Sevdam sahipsiz kaldı;inleyen nağmelerde..


Nağmeler sessiz kaldı;ortalık yerde..


Sevdam anasız kaldı;bir küçük beşikte..


Kalemimle geçerken sevdamdan;


izi kaldı bende izlerimden ayrılmadan..izi kaldı bende izine rastlayamadan..


Ben sevdamı kağıda değilde,göklere çizdim sessizce..


Bulutlar örttü üstünü..Kimseler bilmedi bizden gizlice..


Sevdam bile bilmedi benim sevdamı..


Sevdamın sevdasına yelken açtığımı..


Ve ben giderken sessizce..Sevdamın izi kaldı yüreklice..


Ve ben giderken yüreklice..Sevdamda izim kaldı yüreğimce..


Kadın sitesi

No comments:

Post a Comment