Thursday, June 28, 2012

Truvakar kol ceket dantel etek

Bu ceketimi geçen sene diktim. Deneme bir kalıp yine. Tek ceket kalıbım baz kalıb olan (aslında tek düğme erkek yaka ceket kalıbı) kalıp üzerinden. Kumaş üzerine yerleştirdiğim kalıplarda direk kumaş üzerinde model uygularım. Kolları da sonradan kesip kısalttım arkadaki yırtmaç ve önde az kullanılan düğmelerle bu kol daha iyi oldu.

Gerisi zaten yuvarlak geniş yaka, cepleride böyle kesiyim, kollarada büzgü koyalım derken bu model çıktı.

Etek ise bu sene dikilenlerden. Pazardan çift en iki metre 1 tl idi.  Yarısını kızkardeşime verdim henüz dikmedi. Zaten aynı kumaşı 1 tl den oda buldu sonraki haftalar. Saten küçük bir parça bulmuştum garni olarak korsaj ve ceplerde kullandım. İç astarı biraz koyu.

İkisini de bugün çok sevdiğim bir komşuma giderken giyilenlerden. Siftahı yapıldı yani. (ilk defa giyilenden Dikileli henüz giyilmemişti.)  

Çizim yapmadığım için bol fotograf ekliyorum.



































































  

 Giyilmiş hali aşagıda birkaç ufak kesit. Şal olarak kullanılan renk ve çanta da  miu denediğim çantam.











No comments:

Post a Comment